En av de yngre svampplockarna och fotograferna på forumet antar jag. Alla bilderna utom så klart de på honom själv har han tagit. Fyllde 5 i nov. Han kommer i fortsättningen att ha en egen signatur. “LEO” Helsingborg 2x3 bilder.
Nix Leo är inte knippsaren, Hättorna han skördade tog han med sig hem och något okynnes knippsande tillåter inte pappa. Nej än så länge lånar han mina, den ”lilla” Fujifilm, FinePix är i stort sätt hans men han vill ju helst låna min Nikon =). Så den gåtan är fortfarande olöst men kanske är det denne gynnaren.
Har också en Fujifilm Finepix F440, har ärvt den av min mamma när hon köpte en ny. Har tagit mycket bra bilder med den men nu har den börjat krångla, zoom error står det och man blir galen när den inte vill. Hade den med när min mormor fyllde 80 i höstas, det gick inte att ta foton förrän i slutet av festen så därför beslöt jag att skaffa en ny kamera.
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.