0 201 visningar

7 svar

Ännu en ticka

Tina Nordberg Kolsva

14 jan 2008 kl. 11:13

Den här tyckte jag så så lätt ut, men….Vill nog ha lite hjälp. Ledtrådar kanske någon kan ge.
Hittad igår på sälglåga.
Fjärilen kom in med vedbunken fick hänga på.

0

O bilderna

Tina Nordberg Kolsva

14 jan 2008 kl. 11:14

Att det ska vara så svårt ibland med dem.

0

O bilderna

"JAS" Helsingborg

14 jan 2008 kl. 11:29

Kan det vara en Klippticka, jag gissar på det men visst tusan är det svårt när en och samma art kan se ut hur som helst, ja det är väl vad en amatör tycker men det är ju det jag är.

0

O bilderna

anithaumeå

14 jan 2008 kl. 12:56

Helt underbara bilder. Jag längtar till den dag jag någorlunda närmar mig dig i fotandets konst.

Kan du ge ett tips, jag har så svårt att förstå manualen. Det låser sig.Sedan så är jag rädd för att paja kameran när jag råkar trycka på fel knapp o dyl. Det resulterar i att jag gör ingenting och inte lär jag mig något heller när det blir så.

0

O bilderna

Joachim Krumlinde

14 jan 2008 kl. 13:14

Tegelticka, tycker jag det ser ut som.

0

O bilderna

Enelie, Linköping

14 jan 2008 kl. 22:26

Jag har ingen gissning Tina, men det var en mycket vacker och dekorativ svamp.

0

O bilderna

Alf Pallin

14 jan 2008 kl. 23:32

Mitt förslag, tegelticka

0

O bilderna

Tina Nordberg Kolsva

15 jan 2008 kl. 08:38

Tegelticka trodde jag med men började tveka,tyckte den var så ljus. Bilden blev lite för mörk.
Jag håller med er.
Tack för svar.

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone