PC för alla kom i dag. dom har testat digitalkameror och gett 9 poäng till Canon Ixus 860 IS, det kanske är den jag ska köpa. är det någon som har erfarenhet av den och kan råda mig? Min 7 år gamla Canon har så gott som lagt av och det är lite svårt att få fina bilder med mobiltelefonen. Bifogad bild är från i dag, zoomad.
Hej gunhild! Jag säger bara BRRRR! När det gäller kameror(?), kan jag bara säga att är man nöjd och inarbetad på ett märke så varför inte hålla sig till det många funktioner är ju oftast samma/lika till skillnad om man byter märke då uppstår det en massa saker som att lära sig alla nya funktioner m.m. Och om det är en 10 gradig skala så är ju 9 mycket bra. (sedan gillar jag inte “PC för alla” men det är min personliga åsikt)
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.