0 268 visningar

6 svar

Skåningar, Halland m.m.

Enelie, Linköping

26 jan 2008 kl. 18:00

(kl. 17.45)
Jag hörde just på radion att ni har en kraftig storm hos er. Upp till 30 m/s.
Hur har ni klarat er?
Ni blåser väl inte bort?

0

Joachim Krumlinde

26 jan 2008 kl. 18:30

Det blåser friskt, ja. Jag har varit mest inomhus och inte vågat gå ut i svampskogen med risk att få ett träd i huvudet.

0

Stefan Ohlsson

26 jan 2008 kl. 19:24

Vaddå storm??
Brukar hänga ut tvätten vid 25 sekundmeter eftersom jag inte har torktumlare, brukar funka bra!!
Tyvärr det väl fuktigt idag så jag fick ta in den igen. SKÅNEVÄDER :((

0

Enelie, Linköping

26 jan 2008 kl. 19:40

Det skulle nog lugna ner sig tills imorgon, (tror jag) så då kanske det går att ta sig en skogstur. Och, svampen lär nog stå kvar även om inte träden gör det.:)

Bra alternativ till torktumlare.
Det funkar ju även vid strömavbrott.

0

Affe Nv Skåne

27 jan 2008 kl. 00:54

Här har nog inte varit sånt mögvär som dom spådde. För den delen så har jag jobbat och hållt mej inomhus idag.
Men visst nog har det blåst lite idag.

0

Charina Halland

27 jan 2008 kl. 16:51

Vi hade hemskeväder igår. Va på jobbet till 17. Blåste hela kvällen o långt in på söndagsmorronen. Men nu på dan har det varit kanonväder! Sol o flera plusgrader.

0

Enelie, Linköping

27 jan 2008 kl. 20:32

Det verkar ju att snabbt ha ändrat sig i alla fall.
Skönt att det är över för den här gången.

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone