Jag hade inte musslingsradarn på idag däremot blev det en orgie i Fnörktickornar hemliga liv. Här kommer ett urval från idag. Varning det blir många. Det blir olika färger och groteska former och för första gången så hittade jag “skålfnörkticka” :) Håll till godo ni som orkar.
Hej! Många av er har ju sett många olika former på Fnösktickan genom åren och det har jag oxå, jag har några ställen där de finns i mängder men jag har aldrig sett en “skålformad” innan igår, har ni? Jag brukar inte ta med mig fleråriga tickor hem men ibland händer det så klart, jag försökte få loss en av dessa ”skåltickor” men det gick inte har aldrig heller upplevt att någon har suttit så hårt, nu hade jag bara svampkniven med mig med jag hängde och bände och det hände absolut ingenting? Kanske lika bra för hade jag fått bort den så hade det inte varit en skål längre!
Ett guldoffer till gudarna
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.