0 159 visningar

3 svar

"JAS" Till alla!!

"JAS" Helsingborg

6 feb 2008 kl. 19:43

Det blev många inlägg i kväll men det är bara för att jag rensar upp lie och vill försöka få svar på de flesta som jag lagt upp i mappen för förfrågan om vad och visning av bilder. Jag/ vi åker ut på sportlovsturné med Luftkuddeland på söndag och jag har en hel del att finslipa inför detta så jag vill avsluta mina inhopp på forumet för ett tag, är tillbaka hoppas jag någon gång i mitten på Mars så hörs vi då. jag kanske gör något enstaka inhopp för att störa ordningen man vet ju aldrig med ett flygande ufo. :)) Så här skulle man ha det som sämst :))))

0

JAS Till alla!!

Enelie, Linköping

6 feb 2008 kl. 19:49

Lycka till med turnén.

0

JAS Till alla!!

Geraldine Vällingby

6 feb 2008 kl. 20:25

Instämmer med Enelie, lycka till med turnén, jag/vi kommer sakna dej och dina bilder, gör gärna många enstaka inhopp:)

0

JAS Till alla!!

Affe Nv Skåne

6 feb 2008 kl. 23:02

Ha det så gott under turnén. Kör med förståndet.
Ja precis så skulle man få lov att ha det som sämst.

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone