Tänkte lägga in fler bilder bl.a. rätsidan på tickan på tredje bilden,men mitt internet strejkade just då. Önskar att jag kunde förmedla det porlande ljudet av smältvattnet som rann mellan istapparna. Jag skulle också vilja ha ett förslag på vilken ticka jag har på bild som växte resupinat på en björkstubbe, runda plättar med hål i.
Gick en långtur med lillan idag här i samhället.
Vildkaprifolen har kommit väldigt låååångt, såg björk med musöron samt en del andra träd & buskar med spruckna knoppar. Känns lite fel trots allt, hur skönt det än är.
Satt ute i över 2 timmar och mös i eftermiddagssolen när lillan lekte. t-shirt, tunn långarmad tröja och en tunn höstjacka gjorde att jag svettades ganska så bra, jackan var uppknäppt hela tiden.
Trädgården har kommit igång bra också, gräset skulle behövas och klippas.
Visst är det härligt men något tidigt.
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.