0 179 visningar

7 svar

Ingen Svamp- men kul

Dieter Endom

15 feb 2008 kl. 09:49

Jag ska köpa ny bil men har svårt att bestämma mig för något märke.
Nu säljer IKEA även bilar och jag är benägen att nappa. Någon som har erfarenhet av kärran!!!!

0

Birgitta D

15 feb 2008 kl. 10:04

Skojar du. Kul att montera ihop den.

0

Tina N Kolsva

15 feb 2008 kl. 10:37

Har du bara tålamod ska du absolut slå till. Men tänk på att det ofta fattas en bit. Du får kontrollräkna innan. Har ingen egen erfarenhet;))Kan inte bli sämre än den här.
Du kan ju alltid låna mmin cykel.

0

Affe Nv Skåne

15 feb 2008 kl. 12:15

Du bör kanske raka cykeln Tina…

0

Enelie, Linköping

15 feb 2008 kl. 23:22

:)))

0

sofia, skåne

15 feb 2008 kl. 23:38

Är det den senaste flugan DIY (do it yourself)? Snacka om att ha en skruv lös!

:)))))

0

Jan A, Uppsala

15 feb 2008 kl. 23:41

Har den stackars bilen oxå bränt sig på nässlorna?  Bränd på vårtecken!

0

Tina N Kolsva

16 feb 2008 kl. 15:24

Nej den den här bilen är “helt utbränd”

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone