0 197 visningar

8 svar

Hej på Er!

Brittis NV skåne

16 feb 2008 kl. 21:51

Hej alla!
jag har inte varit inne på ett bra tag nu!
Hoppas att allt är bra med Er! Här lunkar det framåt, och jag längtar till våren, som känns nära nu :o)
Och årets svampsäsong!
Hur är det med Er alla?

0

sofia, skåne

16 feb 2008 kl. 22:11

Kul att du hör av dig Brittis. När jag skickade in min första osäkra svampbild för identifiering i höstas, var du den första som svarade.

Här är det som vanligt. Alla längtar till svampsäsongen :)

0

"JAS" Helsingborg

16 feb 2008 kl. 23:18

Hej Brittis NV skåne. Ja har du inte varit här och läst på länge så förstår jag att du har missat att svampsäsongen bara har fortsatt och fortsatt här i Skåne. Jag och några till har plockat en hel del med Vinterskivling och Ostronmussling. jag plockade senast för 1,5 vecka sedan en hel korg nästan. Du är hjärtligt välkommen tillbaka och visst längtar vi efter den “stora” svampsäsongen.

0

Affe Nv Skåne

17 feb 2008 kl. 01:39

Hallå Brittis.
Senast i veckan tänkte jag på dej och undrade hur du hade det.

Ja svampsäsongen har väl egentligen inte slutat, utan fortsatt på en mindre stig.

0

Varm!

Brittis NV skåne

17 feb 2008 kl. 14:45

Blir så varm om hjärtat över att höra era ljuva stämmor igen!
Även om det är en mild vinter, har jag det ganska jobbigt med värken, så man prioriterar lite olika på säsongerna! Skulle jag ramla “bort” en stund igen, så lovar jag att jag är tillbaka samtidigt som värmen!  “skulle behöva ett vinteride i spanien *muttrar*

0

Hej tillbaka!

Norma

17 feb 2008 kl. 16:14

Kul att höra ifrån dig igen! Trodde du hade gått ide *fniss* eller var uttråkad av alla tickor som jag är :)
Hoppas att du kikar in här ibland, så vi håller kontakten tills det är dags att gå ut med korgen igen!

0

Geraldine Vällingby

17 feb 2008 kl. 23:37

Hej, kul att se dej här igen. Hur mår Emy?

0

Tina N Kolsva

18 feb 2008 kl. 08:23

Välkommen tillbaka, mycket brukar komma fram om våren.

0

Enelie, Linköping

18 feb 2008 kl. 22:28

Välkommen tillbaka!
Det var roligt att du “dök upp” igen.

Men om det är tyst ett tag igen från dig så kanske du har hittat ditt varma vinteride någonstans.

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone