Ja, jag har kliat mig i örat hela förmiddagen så jag anade att det var något på gång där ute :) ja Skånska naturen har mycket att bjuda på men varje del av vårt vackra land har ju sin tjusning. Jag skall verkligen försöka få tid i höst att dra mig norröver någon vecka och kolla in era svampmarker och ni vet att ni är alltid välkomna hit ner.
Ja tänk om vi kunde ordna en utflykt (läs långresa)ner till dig i Skåne, nästa vinter när snön lagt sig här uppe hos oss. Alldeles omöjligt vore det ju inte eller hur? Jag tror säkert det finns intresserade. Undertecknad tex. Tänk att få plocka ostronskivling och äta eller bara kolla på allt i er, för oss så exotiska natur.
Ni skåningar och sydlänningar är naturligtvis välkomna hit upp till oss i Norrland, vi har gott om plats. Jag lovar att guida er på goliathedarna.
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.