0 236 visningar

10 svar

Dagens

Tina Nordberg Kolsva

2 mar 2008 kl. 22:17

lavar i regnvädret.Säga vad man vill om skvättandet , man får iaf annorlunda bilder.

Ser ni mig i dropparna?

0

Geraldine

3 mar 2008 kl. 01:22

Wow, vilka foton, det ser ut som kristallkulor i en kristallkrona.

0

anithauemå

3 mar 2008 kl. 07:09

Jag blir alldeles stum av beundran. Hur i hela världen bär du dig åt. Det är så vackert.

0

Tina Nordberg Kolsva

3 mar 2008 kl. 08:32

Fattar det inte själv, naturen är min vägledare o läromästare. Den finns till för er åxå har jag sett.Jag blev visst ett 4 gångrigt självporträtt på bild 2.
Självporträtt i en liten vattenskvätt.
Faktisktett minihav i en bägarlav.

Tänk om solen hade skinit då, vad kristallen hade gnistrat.Vi har sol nu.

0

Jan A, Uppsala

3 mar 2008 kl. 10:35

Mycket snyggt gjort Tina, har du funderat på att ge ut en kombinerad “poesi”- och bildbok?

0

Enelie, Linköping

3 mar 2008 kl. 16:14

“Lavar i regnväder” låter som poesi bara det.
Och, bilderna se´n….jag bara beundrar!
Härligt!

0

Sofia, Skåne

3 mar 2008 kl. 20:13

Jag håller med Jan, jag tycker att du ska ge ut en bok. Har du försökt?

Visst ser vi dig i dropparna! Du har en fin regnkappa! :)

0

Tina

Geraldine

4 mar 2008 kl. 00:03

Tittar man riktigt, riktigt noga på bild nr kan man se dej 5 ggr :)

0

Tina

Tina Nordberg Kolsva

4 mar 2008 kl. 08:34

Tack, vad glad jag blir. Nog har tanken funnits om en ammanställning….....
Min mor var likadan, hon lämnade efter sig 100-tals sidor med fin poesi, var en fena på att rimma.
Min storasyster har sammanställ materialet med bilder.Längre än så har hon inte kommit. Vore kul att bygga på.Jag är ju ung än eller…....?

0

Tina

Enelie, Linköping

4 mar 2008 kl. 12:46

Jag ser fram emot första utgåvan.
Du har både talang och begåvning till det.

0

Britt-Marie

5 mar 2008 kl. 10:11

Helt underbara bilder Tina.

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone