0 412 visningar

21 svar

Bengt Sandh

Bo Reyer

5 mar 2008 kl. 18:29

Jag har inte sett dig på forumet på länge. Jag själv samt många andra saknar dina roliga inlägg.

0

Trompette des Morts

5 mar 2008 kl. 22:10

bo, vem har sagt dig att bengt sandh ær saknad hær ? jag saknar honom i vart fall inte !

0

Enelie, Linköping

5 mar 2008 kl. 22:23

Jag saknar honom.

0

Jonnie

5 mar 2008 kl. 22:27

Japp, samma här..

0

Bengt Sandh

6 mar 2008 kl. 02:20

Ligger lite lågt för tillfället eftersom jag genomgår en långvarig behandling mot min cancer. Trött och vissen som jag är gör att inspirationen nog får vänta ett tag men jag tror och hoppas att jag kommer igen.

Kram till alla från vännen

0

guza

6 mar 2008 kl. 07:04

Å jag hör åxå till dem som saknar dig! Lycka till med behandlingen, å hoppas du orkar ut i murkelskogen nån gång!

0

Torkis

6 mar 2008 kl. 07:42

Saknar också Bengt

0

Totte Gbg

6 mar 2008 kl. 07:49

Jag saknar dig med, kram på dig Bengt :)

0

Bo Reyer

6 mar 2008 kl. 08:40

Tråkiga nyheter. Men du är ju en envis fan så du kommer igen. Krya på dig! Många kramar från mig och alla andra på forumet som saknar dig.

0

Tina Nordberg Kolsva

6 mar 2008 kl. 09:01

Jag tillhör de som saknar digBengt. Kämpa på o möt våren.

0

Charina Halland

6 mar 2008 kl. 10:57

Du är en av profilerna här på guiden. Det är inte samma forum utan dig Bengt!
*sakna*

0

Maya K. I. Västerbotten

6 mar 2008 kl. 13:02

Kram från Maya också

0

GretheF Skåne

6 mar 2008 kl. 13:05

Kram från mig också

0

ElisabethJansson

6 mar 2008 kl. 13:22

Saknar dig med,vet vad du går igenom,ha tålamod med dig själv,det finns hopp!

0

Trompette des Morts

6 mar 2008 kl. 13:32

efter det din bæste væn bo r skrev i går om mig hær i går så kan jag dessværre inte sæga att jag saknar dig det minsta!

0

Bengt Sandh

6 mar 2008 kl. 13:56

Ett stort tack för alla snälla kommentarer! Det värmer verkligen och kommer att bidraga till att jag tar mig igenom detta med gott hopp och mod.

Visste du förresten att 3 av 4 som drunknar i duschen inte bar flytväst?

0

Bengt Sandh

6 mar 2008 kl. 13:59

Glömde bildtexten. Bilden är tagen i duschkön vid Hunnebostrands Camping i somras. Alla klarade sig.

0

Lena M

6 mar 2008 kl. 16:20

Heja Bengt, kämpa på och du skall se att du möter en ny vår full av livskraft.
Men som det alltid är vid sjukdom så känns det ensamt på färden, hoppas att du är med i någon stödförening så du blir peppad.
Vi är med dig !

0

Bengt Sandh

6 mar 2008 kl. 16:35

Jag är medlem i en stödförening som heter ProLiv. Gå gärna in och läs mer om den på http://www.proliv.com

Ett bidrag till föreningen är aldrig fel.

0

Lena M

6 mar 2008 kl. 16:44

Bengt, om du vill lämna ut din adress så har jag information att lämna dig. Lena

0

Ina

6 mar 2008 kl. 16:45

Har ju inte varit så aktiv här, men vill bara säga att jag också hoppas att du orkar kämpa på och att du blir frisk, Bengt! Håller tummarna för dej - stenhårt!

0

Bengt Sandh

6 mar 2008 kl. 21:16

Lena M (och andra)!

Maila gärna till bengtsandh@hotmail.com

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone