0 245 visningar

11 svar

Trollhand på gran

gunhild

11 mar 2008 kl. 11:27

Stod i dag och beundrade mängden kantöra som helt hade invaderat ett omkullrasat träd när jag upptäckte denna raring. Den hade också spridit sig till en grankvist som hängde ner. Visst är dom vackra. Detta är en ny fyndplats för trollhand på promenadväg hemifrån.

0

anithaumeå

11 mar 2008 kl. 12:30

Gunhild!
Det finns bara ett ord GRATTIS.
Vilka underbart fina bilder och vilka fynd.
Blev du inte glad när du såg dem?

0

gunhild

11 mar 2008 kl. 12:38

Joo Anitha jätteglad och jag visar dem gärna vid tillfälle. Det är inte varje dag man ser trollhand här uppe. Nu måste jag göra slag i saken och beställa min nya kamera. Ska bara betala tandläkaren och mina nya glasögon, om det finns pengar kvar så köper jag kameran jag har bestämt vilken jag ska ha.

0

anithaumeå

11 mar 2008 kl. 16:40

Det får du gärna göra.
Vilken kamera tänker du slå till på?

0

gunhild

11 mar 2008 kl. 17:18

Canon Digital IXUS 860 IS

0

Elisabeth Bååth

11 mar 2008 kl. 18:53

Hej

Toppen! Får jag följa med ut och fota!

0

anitha/Nada och jag tror att Gunhild säger likadant

11 mar 2008 kl. 19:02

JAAA! Det får du så gärna.

0

Elisabeth

gunhild

11 mar 2008 kl. 20:51

Hör av dig bara du har mitt telefonnummer.

0

Elisabeth

gunhild

11 mar 2008 kl. 20:52

Förresten har du bra zoom på din kamera jag har några talltickor som jag skulle vilja ha kort på? Saknar helt såna sen tidigare men vet var dom växer.

0

Gunhild

anithau

11 mar 2008 kl. 22:17

Jaha, är det bara Elisabeth som får ringa??

0

Lena M

12 mar 2008 kl. 08:30

Trollhanden är så häftig !

0

gunhild

13 mar 2008 kl. 18:45

Här är beviset, den första växer på en grankvist. Titta på andra bilden där det ena fingret har fått en klo.

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone