Jag håller på med ett projekt. musik/text och har gått igenom alla mina foton och saknar några bilder. Jag behöver ett par bilder över ett myrlandskap, ett bra på ett eller flera hjortron och ett par olika över fjällvärlden men fjäll i bakgrunden gärna taget från/över myren och ett med skravelberg. Fotona kommer att ligga med på en hemsida där man kan ladda ner text och musik. Jag kan antingen köpa bilderna av någon eller/och så står ni med som upphovsmän till den samma och är nöjda så. Om jag betalar för bilderna så gäller så klart att ni är med som upphovsmän/kvinna oxå då. Texten det handlar om har jag publicerat här på forumet i höstas och kan hittas (En berättelse)( i flera delar) under min signatur.
Vet inte om jag har exakt det du letar efter, men annars har jag ganska mycket bilder från fjällvärlden att välja från. Det enda jag vill ha är att jag står som upphovsman (och gärna en länk till hemsidan).
Det är bara att välja och vraka.
Du kan använda alla bilderna på sajten, men finns det människor med vill jag att du frågar mig först.
Tänk vilken genomslagskraft denna svampguide har alla kan hitta vad dom behöver.
http://www.slowlife.se/eng/destinations/matsutake.html
Ok, det är rätt hyfsade bilder på hjortron. Men tänk er in i min bild, lite dagg på ett gyllengult bär med solgläns i eller solen rakt bakom bäret i ett gnistrande inferno. Får nog åka norr över när det är dags. Men tack ska ni ha, vi får se om det dyker upp något mer.
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.