"JAS" Helsingborg/GretheF Skåne
16 mar 2008 kl. 17:41
Var på en liten skogsutflykt Välaskogen idag med Leo, Så när jag kom fram till ett av “mina” Ostromusslingsställen så var det redan någon där. När jag kom fram och sa - Jaha det är fler som har hittat denna läckerhet. då svarar vederbörande med en fråga - Jas Helsingborg eller. Det var GretheF Skåne. Det visade sig att hennes man till och med hade ympat in mycel i denna lilla skog så där fick jag för “mina” ställen. Trevligt var det i alla fall och så hade GretheF Skåne hittat en liten gynnare som jag lovade ta kort på och fråga om på forumet, jag har en aning om att den har varit med innan men kan inte placera den. Det är 3 bilder och jag tror att det är 2 arter det är det 2 första som både jag och GretheF Skåne undrar över. Det tredje tror jag är en ljus Vinterticka men är inte säker. Tacksamma för bra svar.
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.