Det är tråkigt att behöva hålla efter och stänga av forumdeltagare för att de inte kan hålla sig till Svampguidens enkla forumregler. Vore tacksam om ni som är berörda kunde anstränga er lite mer för att följa dem:
http://svampguiden.com/forumregler.asp
Istället för att svara med samma mynt på olämpliga inlägg är det bättre att ni hör av er till mig direkt så jag kan vidta ev. åtgärder. Stort tack till er som har tipsat om olämpliga inlägg via mejl. Fortsätt gärna med det!
Önskar alla på Svampguiden en riktigt Glad Påsk!
Glad Påsk! Vargmjölk och gulfotshätta
du kan göra inlägg på svamp,det ska du vara glad för men här undrar jag om det ens blir nån svamp framöver? denna vår sommar och höst,cirka 4 meter snö,just nu. 20 grader kallt,de har inte varit så kallt sen krigsåren enligt prognos i mars,hoppas det tinar upp så det blir toppmurklor,så så ser det ut hos mig
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.