0 534 visningar

16 svar

Ett vårtecken :)

Totte Gbg

2 apr 2008 kl. 20:53

Var denna lilla gynnaren….

0

"JAS" Helsingborg

2 apr 2008 kl. 22:03

Fjädrar annamma! Den var bra.

0

Jan A, Uppsala

2 apr 2008 kl. 22:21

Den bilden bör ge en fjäder i hatten!

0

Enelie, Linköping

2 apr 2008 kl. 23:16

:)

0

Tina Nordberg Kolsva

3 apr 2008 kl. 12:24

Den nöjer sig inte med lite heller.
Bra fångat.

0

Lena M

3 apr 2008 kl. 18:13

Men så gullig !

0

Evus

3 apr 2008 kl. 18:53

Otroligt fin och rolig bild.
Man blir glad av att se den.

0

Bo E

3 apr 2008 kl. 19:37

Jättefin bild!

Liknande bestyr hade en nötväcka som satt i min väg mitt på gångstigen och plockade upp nåt i näbben och ville inte flytta på sig!

Såg även andra nötväckor som for runt i buskar och träd med ludd i näbben!

0

Sofia, Skåne

3 apr 2008 kl. 20:05

Jag tycker att du ska skicka in bilden till en fototävling! Den är underbar!

0

Robban

4 apr 2008 kl. 22:22

Ett annat är Huggormar min kisse kom in idag och var biten i nosen. Huvudet på Boy har svullnat till det dubbla, Och han har sovit hela dagen.

0

Totte Gbg

5 apr 2008 kl. 20:58

Det är första gången jag varit på rätt plats vid rätt tillfälle känns det som för visst blev det en kulig bild :)
Huggormar ja nu kommer dom med, hur mår kissen?

Fototävling för bilden jaha det tar jag gärna emot tips på var jag kan skicka den…..

0

Sofia, Skåne

5 apr 2008 kl. 22:39

Totte och Tina och alla andra fotografer! Här i Skåne tittar vi alltid på  väderprognos på dansk tv. De har just nu en fototävling http://vejret.tv2.dk/billedkonkurrence/?menu

Lycka till!

0

Suss Gbg

9 feb 2009 kl. 22:14

Du har bevisat att även ekorren firar påsk, en under bild

0

svampstaff

10 feb 2009 kl. 00:43

Snyggt Toote:) bra jobbat med kameran.

0

svampstaff

10 feb 2009 kl. 00:44

Hm? Totte skulle det vara.

0

Enelie, Linköping

10 feb 2009 kl. 20:33

En favorit i repris:)

0

Totte Gbg

10 feb 2009 kl. 20:43

Jamen se här ja :D
Då passar jag på att berätta att jag skickade in filmen till Mitt i Naturen för jag hade även filmat denna händelse men tekniken va inte med Rogert Svanedahl för han kunde av någon anledning inte spela upp den men tja jag försökte iallafall o kul händelse var det :)

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone