0 301 visningar

6 svar

Svamp på loppis

gunhild

6 apr 2008 kl. 15:56

Dom sålde både torkad och konstgjord jag föll för en i glas.
Samma lampa tänd på bild 2.

0

Lena Strömstad

6 apr 2008 kl. 17:03

Åh, en sån lampa har jag haft. I slutet av 70-talet kanske. Orangebrun var den.

0

Geraldine

6 apr 2008 kl. 17:36

Vilket fynd!

0

GretheF Skåne

6 apr 2008 kl. 20:00

Den är så fin får lust med en jag får svamp i alla former från en syster i Danmark keramik, glas och stearin, talrikker med det är roligt jag har också ett litet glashänge med svamp i från Arisona som en skickade till mig

0

Svamp på tradera

Elisabeth Jansson

6 apr 2008 kl. 22:01

Hej!

Fint fynd du gjort Gunhild,det finns många olika till salu på tradera ibland,men frakten blir så dyr!

0

"JEF"

6 apr 2008 kl. 22:46

Himla fin lampa Gunhild! Svensk design från Lamp-Gustaf tror jag…

0

Elisabeth Bååth

6 apr 2008 kl. 22:49

GRATTIS
till en härlig lampa. Mitt ex finns i stugan

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone