0 210 visningar

5 svar

En ros till er alla....

Trolltagen

16 apr 2008 kl. 10:48

Vi har ett underbart väder med en strålande sol som gör sítt bästa för att förinta snön så att svamparna syns igen. Jag vill därför ge en ros (fotad i går)till alla forumkompisar som klarat sig genom den värsta vintern utan alltför stora svampabstinenssymtom.

0

Tina Nordberg Kolsva

16 apr 2008 kl. 11:51

Tack för den vackra rosen, jag hänger på och önskar dig o alla andra det samma. Här hos mig har det funnits någon form av svamp hela vintern så ingen abstinens här inte.

0

En ros till Maya K

gunhild

16 apr 2008 kl. 16:12

Du får ta åt dig speciellt av rosen Maya du som fyller år och har fixat detta fina väder.

0

En ros till Maya K

"JAS" Helsingborg

16 apr 2008 kl. 16:45

Tack för rosen. Här i Skåne har det funnits svamp hela vintern så ingen abstinens här heller. Men nu så börjar jag få ågren, det är mycket jobb på gång och tiden bara rinner iväg, hur ska jag hinna med allt.  :) =(  .He dé.

0

GretheF Skåne

16 apr 2008 kl. 17:37

Tack för den vackra ros och ja det ska bli roligt när sommaren kommer

0

Bo E i Örebro

16 apr 2008 kl. 18:00

Jodå här har det väl vrit en och annan vinterskivling att käka upp och en och annan märklig ticka att fråga om på guiden….så abstinbens…njaaa…inte direkt fast visst längtar man till sommaren!
Trolltagen vill jag gärna visa vilka märkliga troll som stryker runt här i Bergslagsgränslandet…
Från det vackra vandringsområdet vid Mogetorp / hålahult med hälsningar från norsk trollskog!

foto: Jan Nirving

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone