0 294 visningar

12 svar

En rymdresa

anitha/Nadaumeå

17 apr 2008 kl. 21:35

Idag på vår ticksökarfärd, så hamnade vi helt plötsligt ut i rymnden. Hur det gick har vi inte fattat ännu.

0

anitha/Nadaumeå

17 apr 2008 kl. 21:39

Tryckfelsnisse var framme.

Vi hamnade i rymden och inget annat. Hur det gick till har vi inte fattat ännu.

0

anitha/Nadaumeå

17 apr 2008 kl. 21:44

En bild föll bort. Här kommer den.

0

gunhild

17 apr 2008 kl. 22:31

Ni var nog lite i hatten tror jag. Skulle vara kul att se vad som dölöjer sig under vårhattarna så man kunde säga om det är platt-tickor eller fnösktickor eller bådadera.

0

gunhild

17 apr 2008 kl. 22:32

Jag är nog också lite i hatten det blev ett öööööööööö för mycket.

0

anithau

17 apr 2008 kl. 23:02

Det är plattickor.
Du ser hattar och jag ser flygande tefat.

0

Jan A, Uppsala

17 apr 2008 kl. 23:08

Rymdskepp eller vårhattar; riktigt fina är dom iaf! Vi hittade en riktigt snygg fnöskis i går, men solstingsljuset gjorde bilden ‘lite’ märklig. Ska dit vid fotoväder och försöka göra nåt av den!

0

anithau

17 apr 2008 kl. 23:17

Jan!
Det var en riktig snygging.
Visst kan vi få sedan från ovan, nästa gång.

Solen spökade för oss också idag.

0

Jan A, Uppsala

17 apr 2008 kl. 23:26

Utan stege blir det inte lätt! Ja så dum jag är, en liten hopfällbar femmetersstege skulle man kanske kunna ha i ryggsäcken!
Sängen nästa, natti!

0

NadaL, Umeå

17 apr 2008 kl. 23:27

Snacka att vara i hatten, efter att man sett det här också:

0

Jan A, Uppsala

18 apr 2008 kl. 06:10

Det var inte bara skit det! Stackars älvtrollpackor! Men jag är fortf. glad över mitt enda fynd! I går fotade jag förresten den här som kanske skulle funka som ros på en trollhatt…

0

anithau

18 apr 2008 kl. 06:26

God morgon!
Ja, den hatten passar nog precis.
En sådan vacker sak, har vi inte hittat ännu. Hoppas det kommer.

Vilka fynd vi alla gör på våra olika håll. Det kanske bådar gott inför den kommande säsongen.

0

NadaL, Umeå

18 apr 2008 kl. 08:10

Viken fin bombmurkla Jan,hoppas Anitha och jag hittar den, här i Umeå en dag.

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone