med besvikelse igår.Gubben o jag cycklade ut till ett vackert herrgårdslantbruk, solen gassade o allt bådade för bästa förhållanden. Vi skulle spana bland kohagar och hässlen. Det började bra, i gräset på öppen mark i hagen låg en vacker svart huggorm o solade.Ett bra tillfälle , ingen stans för kraken att gömma sig. Vi motade ormen från varsitt håll tills den fann för gott att stanna o inta försvarsställning. Då gjorde jag mig redo för att ta vårens pangbild. Ställde in kameran på macro o kröp så nära jag bara vågade. Detta var mitt livs hitintills bästa tillfälle tänkte jag.Jag fokuserade med kameran o då, utan förvarning, hoppade den irriterande texten upp på skärmen: INGET MINNESKORT.
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.