0 214 visningar

3 svar

Vårruset

Tina Nordberg Kolsva

20 maj 2008 kl. 15:46

går av stapeln idag kl 19,00 i Västerås. Är det någon som vill hänga på, jag ska dit. Det regnar
, blåser o 10 grader varmt.
Vid målgång väntar matkorg o medalj. Där blåser Mälaren iskalla vindar rakt in i ryggraden.Härligt med motion.

0

Geraldine Vällingby

20 maj 2008 kl. 18:11

Lycka till Tina!

0

Tina Nordberg Kolsva

21 maj 2008 kl. 13:19

Det blev en skön kväll i V-ås, solen gjorde sitt bästa, ändå var det sa…. kallt vid Mälarens strand.Jag joggade fyra o gick en km, tog mig runt på 35 min.Idag är inte knäna nådiga.Knäpp är man, men kul var det. Nu hoppas jag på tjejmilen i Stockholm.
Inga svampar efter spåret, inte ens tvättsvamp vid vätskekontrollen.

0

Lena M

21 maj 2008 kl. 15:42

Jasså, du tog dig runt bra gjort, men jag tycker det är alldeles lagom att strosa runt i skogen numera.

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone