Har idag sagt att all gräsklippning är förbjuden, då jag hittade svampar på gång i gräsmattan när jag börjat klippa. Povade ta bilder med mobilen. Jätte suddigt. Bilder kommer när familjen kommer hem. Är knoppar nu, en större går över i brunt, liten är vit??? Jag vet att det inte är mycket , men vad göra när man inte kan teknologin.
Snustorrt på Öland,de vårmussseroner som finns där är helt upptorkade. Vad har du i din gräsmatta? Torsdag 29 maj kan jag komma och kolla om du vill.Tom onsdag jobbar jag i norra Småland och planerar att åka “söder ut” onsdag kväll. Hör av dig,Robban. Mötesplats Jysk i O-hamn vid infarten?
Tusan oxå jag som just har mailat till Borgholm och bett dem kolla (plocka) lite Musseroner åt mig, då gick det i stöpet alltså. :( Men idag har det regnat i Skåne hela dagen och gör så än så det kanske kan dyka upp något här. Men jag åker till Västervik på onsdag och är inte åter fören den 9/6 och då har det väl torkat upp igen förståss. Regnet verkar vara på väg öster över så har vi tur så blir det blött på ostkusten oxå och då kanske de dyker upp, får hålla tummarna för det. (Om ni är i närheten så slå en singnal mitt nummer hittar ni på http://www.luftkuddeland.se)
Blir kl 17.30 ok? Jag kommmer att ha en en svamp -T- shirt på mig samt liten och typisk “skogbil”. har just ankommit från tjänste resa från Norra småland - södra är fantastiskt- MEN TORRRT!!!
Robban jag kollar i morgon efter 13.00 om det är ok för dig och din familj.
Även JAS från H-borg finns ju i V-vik ,det kanske kan vara kul att träffas alla. Vi får se om han är på nätet. Bekräfta om det är ok
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.