Jan A hjälpte mig med denn arten, det var en hona och här kommer en hanne. Och så skulle det vara kul om någon viste vad jag har i tråden “Gissa blomman, viken bagge?” Blomma nr.2 vet jag men vet ni, den är sig inte riktigt lik.
Äsch, du är för bra Jan. nej jag har funderat och slagit lite i böckerna men jag går faktiskt bet på den. Om det är någon ursäkt så stack jag till Växjö i går middag, riggade vår stora hinderbana på Växjö universitet för en “grisfest” där ingen och då menar jag ingen av de ca, 3 500 ungarna kan stå på ett ben mer än 0,5 sek. Slog igen 2,15 i natt och var uppe kl.7, kom tillbaks till HBG 14,30 och man är ju ingen ungdom längre så lite trött är jag och har just fått en liten virre i kroppen. Men din buske är klurig. Kan du min Skalbagge då ?
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.