Tycks inte hitta något annat än fjälltickor i min jakt på den berömda svaveltickan.
1.En liten tror jag..
2. En där jag bor.
3. Också dagens mest misslyckade kort som är skjutet från höften, tycker det har sin charm ändå. En liten blåmes på flyckt.
Då väntar vi väl på likadana svampar då :) Snart tid för mina årliga raider i Dalsland där jag brukar hitta hur mycket blek taggsvamp som helst, mums. Resten ordnar man här hemma.
Inga svampaktiviteter idag men jag kan bjuda på en bild av morgonens fångst. Tyvärr passar ingen svamp till de här.
Tjenixen Robban.
Rökta är jättegoda men i det här fallet är det stekjärnet som gäller. Inga monster precis 4-5hg men dom var jämnstora. Nu var det ju en 3-4 veckor sedan dom första dök upp så dom knackar säkert på dörren uppe i OH strax :)
Lycka till med fisket.
Mvh Stefan
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.