Ja då har det hänt då, det som jag inte trodde skulle hända MIG. Jag var ute med hunden i “min” svampskog på självaste nationaldagen och lyckas gå vilse! Efter sex timmar hade jag fortfarande inte lyckats hitta hem. Och mobilen undrar ni förstås.. jodå jag pratade med dom där hemma, men hur förklarar man vart man är? “vid en gran och en stor sten”. Det tog ytterligare två timmar tills jag hörde gänget som letade efter mig. Min äkta hälft var något uppjagad kan man säga. Och gissa om vi är trötta nu, jag och Brasse, hunden.
Surfade runt lite om det finns någon lösning på det här och hittade http://www.villsesystem.se
Jag har beställt en sådan nu. Är det någon som har en sådan och kan ge en recention?
Lätt att gå vilse då man plockar svamp. Villade bort mig lite förra helgen trots att jag var bombsäker på vart jag skulle och var nära hemma. Blev inte vilse så länge som du men hann ändå bli rätt irriterad på min klantighet och orolig över att de skulle bli oroliga hemma. Hde ingen täckning på mobilen heller… Skönt att det ordnade sig för dig!
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.