0 321 visningar

7 svar

Ingen svamp.......

Stefan HBG

15 jun 2008 kl. 18:07

...så långt ögat kan nå. Efter en veckolång raid upp i de dalsländska skogarna stod jag där med tom korg. Man kan väl sammanfatta det med för torrt och för tidigt. Vill dela med mig av lite bilder från ett stycke fantastisk natur. Hör kanske inte hemma här…., men det är ju frivillgt.
1.vy från stugan
2.knotig skapelse
3.den trogna husmåsen

0

Stefan HBG

15 jun 2008 kl. 18:10

fler…
4.Sverige är fantastiskt
5.fiskljusen
6.familjen kanadagäss

0

Stefan HBG

15 jun 2008 kl. 18:13

och dom sista..
7.herr å fru gås
8.aborrar på hugget
9.fiskelycka
          Mvh Stefan

0

anithau

15 jun 2008 kl. 18:29

Jag blir jätteglad av dina mycket fina “ickesvampbilder”.

Tids nog får vi svampbilder så det står högt upp i halsen.

Tack

0

anithau

Stefan HBG

15 jun 2008 kl. 18:56

Tack anithau. Vill gärna tipsa om det här området söder om Åmål som heter Tösse skärgård.
När förutsättningarna är dom rätta finns här i princip hur mycket bär och svamp som helst.
          Mvh Stefan

0

Stefan!

anithau

15 jun 2008 kl. 19:23

Ja, det är ju en bit att åka från Umeå, men inget är omöjligt. Du får hålla kollen på området och hojta om det blir en bra säsong.

0

"JAS" Helsingborg

15 jun 2008 kl. 19:44

Snyggt Stefan HBG, ett besök i Dalsland ligger på önskelistan, får se vad som hinns med fram på sensommaren och hösten. Så blir jag lite AVIS, smörstekt Aborre, mums :)

0

JAS

Stefan HBG

15 jun 2008 kl. 19:51

Rekomenderas JAS. Lätt att hitta logi, stugor eller camping.
Visst är det gott :) Förutom de vi åt upp blev dett 3,5 kilo aborrfile med hem till frysen.

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone