Jag skulle sätta upp staket på Råå camping och den lille Leo var på simskola för första gången. Fick avbryta både simskola och staket bygge för åska och några riktigt kraftiga renskurar, nu har Enstaka skurat i nästan 1 vecka så jag skulle tro att det börjar bli vått i markerna. Just nu har jag fullt upp med att försöka få inordning marken m.m. på campingen så vi kan öppna Luftkuddeland till helgen så tyvärr hinner jag inte ut i skogen (suck). Hoppas ni andra har mer tid än jag. Nu öser det ner igen men det kunde gott sluta blåsa.
I Hässleholm är det just nu soligt, men om SMHI håller vad de lovat så blir det mulet i eftermiddag och i kväll, regn i natt och i morgon bitti. Sedan efter det är det ostadigt väder fram till söndag enligt dem. Vi behöver verkligen allt regn vi kan få just nu, för i de tätaste bokskogarna häromkring är det fortfarande snustorrt på marken. Ha en trevlig dag.
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.