0 1397 visningar

18 svar

Midsommarhälsning

Tina Nordberg

19 jun 2008 kl. 09:10

En riktigt trevlig o skön midsommar önskar jag er alla.

0

Dieter Endom

19 jun 2008 kl. 09:32

Jag hänger på med….

...helan går

0

Mikael R

19 jun 2008 kl. 12:07

Min midsommarhälsning kommer med dessa färggranna azaleor.

0

Totte Gbg

19 jun 2008 kl. 12:51

Från mig med :)

0

Joachim Krumlinde

19 jun 2008 kl. 16:17

Också från mig, med önskan om vackert väder och lite regn.

0

Lena M

19 jun 2008 kl. 18:33

Fina sommarbilder, den med fåglarna var rolig tycker jag.

0

Jan A, Uppsala

19 jun 2008 kl. 20:01

till alla från oss; asblommorna, flugmamman och mig. Flugan kom före andra bilden! Vi återkommer när larverna börjar klaga på sin mors omdöme!
Glad och skön midsommar med mycket mat och dryck!

0

Bo Reyer, Sala

19 jun 2008 kl. 21:40

Även jag vill önska alla vänner på forumet en glad och trevlig midsommar, men känslan fördunklades när jag på eftermiddagen hittade ett flygblad från NSF i min postlåda. Hur kan nazister ostraffat få sprida sin dynga i vanligt folks postlådor och brevinkast utan strafflig påföljd när det kostar 800:- att urinera på offentlig plats??

0

Sofia, Skåne

19 jun 2008 kl. 22:47

Glad midsommar!

0

Geraldine Vällingby

19 jun 2008 kl. 23:03

Glad Midsommar!

0

GretheF Skåne

20 jun 2008 kl. 08:07

Glad Midsommar

0

Lena M

20 jun 2008 kl. 09:21

Nyfiken som jag är gogglade jag på ” asblomman ” och den skall visst lukta förfärligt ? men onekligen vacker.
Jag gläds åt min Clivia som blommar i år, köpte den på en gårdsloppis som en liten planta för 4 -5 år sedan och nu så mäktig.

0

Midsommarhälsning/Lena

anithau

20 jun 2008 kl. 10:03

Jag håller med dig om din clivia.
Vacker.

0

Irene A

20 jun 2008 kl. 10:41

Just nu, ett välgörande, strilande sommarregn. Glad midsommar på er allihop!

0

Jan A, Uppsala

20 jun 2008 kl. 11:17

Lena! Här finns, några inlägg ner, två gamla sv/v bilder av en annan Stapelia-art; med lite speciell text till…
http://svampguiden.com/forum_visa.asp?inr=85383&fnr=1&sok=dieter
Din Clivia är skönt blommig!

0

Gunhild Västanfjället

20 jun 2008 kl. 13:23

Min hälsning kommer från gränsen mellan Västerbotten och Ångermanland. Det har regnat hela morgonen men nu tittar solen fram.
Glad midsommar på er alla!

0

Tina N Kolsva

21 jun 2008 kl. 01:15

Och nu är allt över.Festen är slut det är diskat o klart,midsommargagen ser snart sitt ljus.21:a dagen i juni och det är svinkallt ute.Jag går och lägger mig. God natt alla.

0

Tina N Kolsva

21 jun 2008 kl. 01:16

Att det ska vara så svårt….

0

Lena M

21 jun 2008 kl. 07:31

Godmorgon säger jag och nu vänder det, men går mot spännande tider förhoppningsvis.
I gårkväll fick jag se ” syllsvampen ” för det måste de väl vara ? 2:dra nya arten för mig så här i starten på säsongen , växte emellan slipers.

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone