Hej, ler stort!
Vi får försöka planera ihop oss till en svampsökardag :o)
Jag jobbar nu, men har ofta flera dagar i streck ledigt, så vi får nog ihop det! Birgit blir säkert oxå med!
Nä jag trodde knappt mina ögon idag! trodde att jag på höjden skulle hitta knappnålsstora, så jag fick mig verkligen en överraskning!
Ha det bra!
Hatar är ett verkligt starkt ord så jag säger det inte. Här faller löven från björkarna i blåsten. De har varit så torrt så björkarna gulnat och vissa har inga löv kvar.Hela min gräsmattA ÄR FYLLD AV GULA LÖV PÅ MIDSOMMAER LOL Menar inget illa utan menar GRATTIS förståss. Avundsjukan tog ut sin rätt där. Njut
Här har oxå varit extremt torrt. Nu har det kommit endel skurar, men fortfarende väldigt torrt.
Där jag var idag, ligger uppe på en ås, verkar som om det inte alls varit lika torrt där! Hoppas det kommer ordentligt med regn snart! sedan vill jag ju kunna gå på stranden oxå :o)
SÅ soliga dagar och regniga nätter hade varit perfekt!
Ha det gott!
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.