Tack ewalill! Jag är nog för snäll som tar med arbetskamrater och grannar ut till några av mina mina trattisställen (de vågar sig inte ut själva). Har ändå så många fler svampställen så det räcker gott till oss och blir desutom massor över. Då undrar man alltså var man kan sälja?
Svar Gittan:
Dem jag säljer till bor ca 5-6 mil ifrån mig.Alltså i Umeå, NUS. De tycker att det är väldigt bekvämt att få torkade och färdigpacketerad svamp. De har inte ens en tanke att dra iväg ut i skogen. Och nog känns det bra att få igen lite för bensinen. Men visst tar jag med mig vänner och grannar ut. Idag går jag ut ensam, så nog hade varit kul om någon följde med.
/Ewalill
De var inte så billigt tycker jag. Här kan man köpa 25 gram för 44kr o de betalar säkert lite avgifter till statan skulle jag tro. http://www.svampbutiken.se
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.