Fel position Göran! Jag bor vid 272:an, U-a VNV 15 km. Mellan kl 17 och 17.45 fick vi 36 mm, sen ytterligare nästan 4. Tyvärr rann väl det mesta bort till nästan ingen nytta. Men det kanske kommer upp nån liten svamp nu ...
Jag var mycket väl upplyst och ljudligt underhållen också! Man tillhör ju RÄTT idrottsförening!
Här var det kvävande 29 grader halva dagen och sen brakade det loss!!!!!! 21mm som HÄLLDE ner och temperaturen sjönk till 16 grader!! Blixt och dunder som snurrade runt här ett bra tag och dessutom ett 15 minuters elavbrott!!! Tala om att gå från en ytterlighet till en annan!!!
Vi fick ett ordentligt åskväder över Västerbotten i går det brann på 8 ställen i länet pga åskans framfart. Det är svalare i dag och det var riktigt behagligt på myren i morse när jag plockade hjortron. Jag blev som omväxling blöt av regn istället för värme (12 grader).
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.