Hej igen alla som svarade på mitt inlägg där jag undrade över kantareller i Umeåtrakten?
Hade faktsikt väldigt bråttom då jag skrev och kan överhuvudtaget inte förstå att man kan lägga energi på att ENS kommentera versaler eller gemener!!Det här gäller ju faktiskt bara svamp!Nu svarar jag bara för att jag känner att jag blir så irriterad på sådana männsikor som har så låg insikt i vad livet egentligen handlar om. Tänkte bara ge dig Thomas en liten tankeställare. Tror inte at tman har ett bra liv om man orkar bry sig om sådan petitesser. Jag är en glad person för det mesta och tänk att kunna känna en sådan tacksamhet för att hitta lite svamp!!Det kallar jag lycka, och den som skriver med versaler , det är ditt val!Mvh Pia
Ett problem uppstår direkt när någon skriver med för många versaler:
Webbläsaren klarar inte av det riktigt så jag kan bara konstatera att i min dator blir det långa mellanrum mellan inläggen. Jag vet sedan tidigare att det beror på att någon använder för många versaler. Därför är det onödigt att krångla till det mer än nödvändigt.
Å andra sidan är det inte lätt att veta att det kan få sådana oönskade konsekvenser.
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.