0 172 visningar

11 svar

Länksidan - forumet

anithau

2 aug 2008 kl. 21:46

När jag kommer in på forumet, så har det blivit dubbelt radavstånd mellan alla inlägg. Har någon likadant? Om inte, vad ska jag göra för att fixa till det? När jag öppnar ett inlägg, då är det som vanligt.
Tacksam för respons

0

Tina Nordberg Kolsva

2 aug 2008 kl. 21:48

Långa avstånd här med.

0

Maric

2 aug 2008 kl. 21:48

Samma sak här.
Jag tror dock att Bengt Sand har en bra förklaring i inlägget nedanför från Pia.

0

Elisabeth jansson

2 aug 2008 kl. 21:49

Hej!

Jag hade det också idag,trodde att det var någon i familjen som ändrat inställningarna.

Du går in på menyn VISA och sedan textstorlek och klickar sedan på mindre,då är det fixat!

0

BirgittaD

2 aug 2008 kl. 21:52

Tack Elisabeth nu har jag fixat mina dubbla radavstånd.

0

cicki T Belgien

2 aug 2008 kl. 21:54

Tack Elisabeth! Vi har haft samma problem förut och det händer när någon råkar skriva ett inlägg med bara versaler, lätt hänt att komma åt caps-lock knappen av misstag.

0

Birgitta D

Eliabeth jansson

2 aug 2008 kl. 21:54

hej Birgitta !

Tack för tipset om namn till han som var duktig att skydda skogar,jag ska ta länstyrelsen på måndag de har ju faktiskt varit där!

0

Hjälp

anithau

2 aug 2008 kl. 21:58

Jag må vara dum i huvet, men hur kommer jag in på menyn VISA?
Fattar inte. Snälla någon hjälp mig.
Tack

0

Anithau

Eliabeth jansson

2 aug 2008 kl. 22:03

Jag har inställningen överst där står det
Arkiv Redigera Visa Favoriter Vertyg Hjälp Vad står det överst på din sida du kanske går in på arkiv på ett annat vis i menyn,förstår du nu vad jag menar,om inte förklara hur det ser ut på din sida!

0

Anithau

anithau

2 aug 2008 kl. 22:12

Elisabeth!
Nej, jag har inte det överst på sidan när jag är inne på svampguiden el internet explorer.
Men när jag kollade på outlook express, då syntes det. Då förstod jag hur du menar.
Jag vet inte hur jag ska göra för att återställa detta.

0

Elisabeth

anithau

2 aug 2008 kl. 22:13

Nu har det helt plötsligt blivit normalt igen.

0

Anitha

Elisabeth jansson

2 aug 2008 kl. 22:18

Hej!

Bra att det fixade sig,jag har senaste Outlook Express eller om det beror på att jag har tagit hem googles och satt som “huvud” högst upp på sidan tycker det är så snabbt och bra när jag söker efter bilder på svampar!

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone