När jag har gjort en tråd och fått “alla” svaren eller om jag hittar en tråd som är i mitt tycke är intressant så kopierar jag den och sparar den i min mapp “ALLT OM SVAMP PÅ FORUMET” Börjar få ihop en fantastisk svampbok:))
Jag sparar vissa bilder i en mapp som jag döpt till svampguiden + år. Det är oftast bilder på såna svampar jag skulle vilja hitta men aldrig har sett irl.
Jag sparar också en del textinlägg med intressanta fakta härifrån i ett worddokument som heter svamprundor + år, för att hitta särskilda inlägg använder jag sökfunktionen i word, oftast med svampens namn som sökord. När det blir nytt år gör jag en ny bildmapp o svamprundedokument.
Intressant inlägg helt klart!
Det är väl ett bevis på att det är synd att ta bort äldre inlägg.
Hade varit en önskan om forumet utvecklas till att man kan söka äldre inlägg och bilder på ett bra och lätt sätt via olika kategorier tex.
Jag använder sökfunktionen väldigt mycket.
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.