0 276 visningar

11 svar

svampkompis?

Nina A

6 aug 2008 kl. 12:32

är ute en del i skog och mark,dock blir det ensamt även i stockholm :)
finns det nån glad som vill plocka svamp med mig? jag bor i norrort (upplands väsby) men kan tänka mig att plocka lite var som helst i stockholm med omnejd bara det har buss/pendel/tunnelbane förbindelse

:)

0

Lena

6 aug 2008 kl. 16:50

Hej Nina! Jag är själv en ensam svampplockare som endast i undantagsfall lyckas lura med mig sambo och barn ut i skogen. Skulle vara jättetrevligt att ha någon att plocka med! Bor i söderort (Trångsund) men har bil och är dessutom ledig ganska mycket då jag pluggar. Maila mig så kan vi se om vi kan sammanstråla så snart svampen börjar titta upp!

liten77@hotmail.com

0

Nina H, Sthlm norr

6 aug 2008 kl. 21:22

Jag bor väldigt nära U-V och lyckas också väldigt sällan locka med mig maken. Plockar mest i närområdet, men har bil och åker gärna på tur och utforskar nya marker.

0

anne

6 aug 2008 kl. 22:26

hejdu får gärna komma upp till mej jag bor i hedemoradalarna här finns det jättebra med svamp. hör av dej.

0

svampkompis?till er som svarat

Nina A

7 aug 2008 kl. 10:12

Nina H:låter ju toppen,vi kanske kan maila och spåna fram ett bra datum :)
vinterblomma_@hotmail.com är min mailadress

Lena: bara kul att byta perspektiv då och då,jag hör av mig via mail till dig :)

Anne: jag ska ha hedemora i åtanke,Dalarna är väldigt fint
har du någon mailadress så vi kan prata mer?

kul med svar!

0

Maric

7 aug 2008 kl. 18:54

Jag ställer gärna upp.
Bor längs med Almungevägen mellan UV och arlanda.

0

Nina A

8 aug 2008 kl. 08:25

Maric kanon! vi kanske kan höras via mail? tror jag skrev ut min här :)

0

Nina

Maric

8 aug 2008 kl. 08:32

Mail är skickat!

0

Mårten Wall

8 aug 2008 kl. 09:46

Hej på er! Jag (bilburen) bor i Sollentuna och plockar oftast i Upplandsskogarna. Vi kanske kan göra en gemensam utflykt, eftersom vi verkar vara flera som oftast plockar utan sällskap?

/Mårten W