0 168 visningar

9 svar

Är det något fel?

Geraldine Vällingby

12 aug 2008 kl. 00:37

Har försökt titta på bilder på inläggen, ser inga alls. Tittade tidigare i kväll på JAS bilder På hemvägen, då såg jag dem, men inte nu. Är det någon mer som har samma problem, eller är det min dator som spökar?

0

Daniel, Västerås

12 aug 2008 kl. 00:46

Jag har samma problem!

0

Elisabeth jansson

12 aug 2008 kl. 00:51

Hej!

Jag råkade ut för det en annan natt,först tror man att det är datorn som krånglar,men jag tror att det är Micke eller någon annan som gör någon uppdatering eller så, det sker ju alltid på natten då vi är få användare!

0

Enelie, Linköping

12 aug 2008 kl. 00:52

Jag kollade nu när du hade gjort ditt inlägg och jag får heller inte fram några bilder.
Det har varit så här någon gång tidigare. Jag vet inte riktigt vad det berodde på då.

0

Sussie

12 aug 2008 kl. 00:55

Jag fick något liknande problem för några dagar sedan - stod bara typ några bokstäver och siffror när jag försökte se bilderna. Provade att starta om datorn (visserligen två ggr) och då fungerade det igen. Vete 17 vad som var fel…. Vi har även haft strul med linan (“Telia-Felia”)för ca en vecka sedan där uppkopplingen gick upp och ner hela tiden i ett par dagar.

0

Geraldine

12 aug 2008 kl. 01:02

Okej, då vet jag att det inte spökar i min dator:). Det är en fröjd för ögonen att se alla fina bilder här på FORUMET.Så nu får man vänta till imorgon, bäst att tänka på refrängen och krypa till kojs, plikten kallar tidigt imorgonbitti:)

God natt alla svampvänner!

0

Enelie, Linköping

12 aug 2008 kl. 01:06

God natt och sov gott! (Geraldine)
(Det är ju första veckan efter semestern för dig så det kan behövas lite god sömn.)

0

Michael!

Elisabeth jansson

12 aug 2008 kl. 21:47

Hej!
Har du någon förklaring till det här fenomet som vi beskrivit?

0

Michael!

Michael Krikorev

12 aug 2008 kl. 22:19

Ja, det är webbhotellet som har haft krångel med sina servrar. Bilderna ligger på en annan webbserver än övriga hemsidan, och den har krånglat till och från senaste veckan. När det händer fungerar inte bilduppladdningen och inga bilder kan visas heller. Om det uppstår igen är det bara att vänta ut problemet eller notera vilka tider som det inte fungerar och skicka ett mejl till mig så ska jag kontakta webbhotellet.

0

Michael!

Geraldine

13 aug 2008 kl. 01:25

Tack för info.

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone