Jag fick något liknande problem för några dagar sedan - stod bara typ några bokstäver och siffror när jag försökte se bilderna. Provade att starta om datorn (visserligen två ggr) och då fungerade det igen. Vete 17 vad som var fel…. Vi har även haft strul med linan (“Telia-Felia”)för ca en vecka sedan där uppkopplingen gick upp och ner hela tiden i ett par dagar.
Ja, det är webbhotellet som har haft krångel med sina servrar. Bilderna ligger på en annan webbserver än övriga hemsidan, och den har krånglat till och från senaste veckan. När det händer fungerar inte bilduppladdningen och inga bilder kan visas heller. Om det uppstår igen är det bara att vänta ut problemet eller notera vilka tider som det inte fungerar och skicka ett mejl till mig så ska jag kontakta webbhotellet.
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.